Husse Česká republika


Zákaznická infolinka

Email: objednavky@husse.cz

Telefonické objednávky

777 773 900
 
 

objednávka online
bezplatné dodání každé objednávky

Vitáme vás:

Dodací podmínky:





Všeobecné ustanovení:


Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím.


Objednání zboží a služeb


Objednávat si můžete pomocí nákupního košíku, telefonu, či e-mailu. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména u dobírky, případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe telefonicky.Objednané zboží je dodáno našimi franšízanty - distributory zdarma. Pokud není v dané oblasti franšízant - distributor, je zboží dodáváno prostřednictvím  kuryrní služby PPL zdarma v případě, že hodnota objednaných výrobků je větší  než 500 Kč (krmivo suché a granulované pro psy a kočky). Při objednávce menší než 500 Kč,bude poštovné dohodnuto se  zákazníkem.


Potvrzení objednávky


Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.


Zrušení objednávky


Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit nebo jen opravit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.


Dodací lhůta


Dodací lhůta je ve většině případů od 3-10 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. V případě nepřevzetí zboží při platbě na dobírku si vyhrazujeme právo tomuto zakazníkovi již zboží více na dobírku nedodávat


Reklamace a záruka

 
Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte, zda není Vaše zásilka někde poškozená, pokud převezmete i poškozenou zásilku, reklamace se na výrobek nevztahuje
 
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Proto zboží po převzetí zkontrolujte. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:


a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
d) poškozené zboží způsobené dopravou

Postup při reklamaci:


1) informujte nás o reklamaci telefonicky, či e-mailem, popřípadě nám pošlete foto vady, pro urychlení
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.


Ochrana osobních údajů

 
Provozovatel elektronického obchodu se zavazuje, že Vámi poskytnuté osobní údaje budou sloužit pro obchodní styk mezi naší společností a Vámi, nikdy nebudou poskytnuty třetí osobě nebo jakýmkoli způsobem zveřejněny.


Platba

 
Zákazník platí:
  • Hotově při dodání zboží
  • Bankovním převodem - platba na účet
číslo účtu: 43-6766890227/0100

V případě platby převodem na uvedený bankovní účet, zásilku(včetně daňového dokladu) prodávající odesílá až po připsání celé kupní ceny na daný bankovní účet.


Výměna zboží


Výměnu lze provést  podmínek:
  • žádost o výměnu musí být provedena do 3 dnů od doručení zboží na adresu zákazníka
  • náklady na dopravu zboží platí vždy dotyčný zákazník, který výměnu produktu požaduje.

 

Nákupní košík

Nákupní košík je prázdný.
 

Vaše směrovací číslo


 

 

Pracujte s námi

  • Staňte se Husse franšízantem